Usługi

Pomożemy Ci pozyskać klientów przez internet


Pozycjonowanie stron internetowych

Prawie wszyscy użytkownicy internetu, poszukując informacji o produkcie lub usługach korzysta z wyszukiwarki Google. Najważniejsze dla odbiorcy są te strony, które wyświetlane są w pierwszych górnych wynikach wyszukiwania. 

Pozycjonowanie stron (z ang. Search engine optimizationSEO), to szereg działań, których celem jest przekierowanie użytkownika na Twoją stronę po wpisaniu przez niego interesującej go frazy, w wyszukiwarce. Zwiększenie zasięgu Twojej firmy, jest wynikiem spojrzenia na nią tak, jak robi to klient poszukujący odpowiedzi na swoje zapotrzebowania. Słowa kluczowe - czyli te, które są najbardziej tożsame z Twoją witryną - stanowią podstawową część strategii internetowej. Frazy muszą być zarówno tymi, jakie klient poszukuje, a jednocześnie odpowiadające profilowi Twojego przedsiębiorstwa. Dzięki naszemu doświadczeniu, zaawansowanym narzędziom i innowacyjnym pomysłom, stworzymy i zrealizujemy strategię, która będzie odpowiadała zarówno na Twoje potrzeby, jak i potrzeby Twojego klienta. Pozycjonowanie stron internetowych to określone działania i czynniki, które wpływają na Twój sukces w widoczności dla klienta. Elementami składającymi się na pozycjonowanie jest m.in.: optymalizacja strony pod SEO, content, struktura i poprawność kodu witryny oraz linkowanie - tzw. link building, czyli pozycjonowanie zewnętrzne.

 

Zalety pozycjonowania strony internetowej:

  • Poprawa wizerunku Twojej firmy.
  • Zwiększenie liczby odwiedzin na Twojej stronie internetowej.
  • Rozpoznawalność marki.
  • Poprawa wyników sprzedaży - zyskujesz więcej klientów.
  • Wyprzedzenie konkurencji. 

Content Marketing

Content marketing (marketing treści) to tworzenie wartościowych treści, grafik, filmów, prezentacji i rozpowszechnianie ich w sieci. Jest to forma strategii marketingowej, której celem jest pozyskiwanie nowych klientów. 

Content marketing prowadzi do stworzenia silnych i długotrwałych więzi z klientami, poprzez dostarczanie im wysokiej jakości treści (contentu). Znaczenie ma tutaj nie tylko sama treść, ale forma w jaką jest ona ubrana. To jednak nie wszystko. Ogromne znaczenie ma także forma dystrybucji - czyli kanały, którymi rozpowszechniamy content. Ich dobór ma znaczenie, ponieważ w strategii uwzględniamy grupę odbiorców, na których Tobie zależy. Dystrybucja obejmuje social media, wpisy na stronach internetowych, mailing i wiele więcej!

Zalety Content Marketingu:

  • Dotarcie do potencjalnych klientów
  • Rozpowszechnianie treści i reklama usług.
  • Tworzenie długodystansowych. relacji z klientami.
  • Zwiększenie widoczności strony w Google.
  • Większy ruch na stronie www.

Social Media Marketing

Media społecznościowe mają coraz większe znaczenie w kreowaniu marki. Wśród najpopularniejszych portali społecznościowych prym wiedzie: Facebook, Instagram, Twitter, Linkedln, Youtube. Prawie 70% Polaków regularnie korzysta z social media, nic zatem dziwnego że dla firm jest to ogromna szansa na wypromowanie swoich usług i produktów. Zwłaszcza, że media społecznościowe stanowią mniej sformalizowaną formę komunikacji z klientem i pozwalają poznać firmę z innej strony. Wchodzenie w interakcje z użytkownikami, pytanie ich o opinię i reklamowanie swoich usług jest dzięki social media bardziej przystępne. 

Social Media Marketing to możliwość wykorzystania potencjału, jaki dają media społecznościowe i kreowanie marki z użyciem płatnych oraz bezpłatnych narzędzi. Stworzymy dla Twoich odbiorców wartościowe treści i ciekawe grafiki, wykorzystamy możliwości mediów społecznościowych tak, aby Twoja firma mogła dotrzeć do jak największej grupy ścisłych odbiorców Twojego przedsiębiorstwa. Oferujemy tworzenie postów, reklam, infografik, filmów, linków do artykułu, treści na stories i wiele więcej!

Zalety korzystania z Social Media Marketing:

  • Wiarygodność firmy - strona w mediach społecznościowych sprawia, że klienci chętniej zawierzają przedsiębiorstwu. 
  • Swobodna komunikacja - dla wielu użytkowników możliwość kontaktu z firmą przez portale społecznościowe sprawiają, że częściej korzystają z jej usług. Czują większą swobodę komunikacji.
  • Reklamy do określonej grupy osób - możemy stworzyć dla Ciebie reklamy z uściśleniem grupy odbiorców, do których powinna trafić Twoja oferta.
  • Reakcje i opinie - możliwość wystawiania opinii i komentarzy od użytkowników daje regularny wgląd w potrzeby, oczekiwanie oraz zadowolenie klienta. 

Projektowanie stron internetowych

Wiele firm zastanawia się, czy w czasach popularności mediów społecznościowych, warto zakładać stronę internetową? My wiemy, że tak. Bo to właśnie dzięki stronie internetowej, możemy pozycjonować Twoją firmę wysoko w wyszukiwarce Google, a tym samym dotrzeć do większej ilości odbiorców i jednocześnie potencjalnych klientów. 

Nasi eksperci zaprojektują dla Ciebie stronę internetową, która będzie spełniała Twoje oczekiwania oraz potrzeby klientów. Stawiamy nacisk na czytelność treści, a także atrakcyjną i przejrzystą stronę wizualną. Uwzględnimy Twoje pomysły i zaproponujemy dla Ciebie najlepszy projekt dostosowany do Twojego przedsiębiorstwa. 

 

Dlaczego warto mieć własną stronę internetową?

  • Możliwość wysokiego pozycjonowania w wynikach Google.
  • Dotarcie do szerszego grona odbiorców.
  • Przejrzystość treści oraz sprecyzowanie oferty usług.
  • Podkreślenie autentyczności firmy.
  • Zdobycie przewagi nad konkurencją.